Cele mai bune exercitii cardio ca sa arzi grasimea

Sprinturile de la deal arde grăsime

Durata scurta 20min — 30min Intesitate ridicata antrenament interval Arde tone de calorii si iti creste rata metabolica pana la de ore dupa antrenament Miscari explozive sprinturi, etc Desi eu personal prefer antrenamentul cardio de intensitate ridicata este mult mai eficient si dureaza mai putiniti recomand sa incerci ambele tipuri, si sa vezi care ti se potriveste mai bine.

sprinturile de la deal arde grăsime

Daca esti incepator si nu esti intr-o forma fizica buna, e mai bine sa incepi cu o intensitate scazuta, pana cand te simti in stare sa cresti intensitatea. Exercitiile cardio care ard cele mai multe calorii Mai jos este o lista cu exercitiile cardio care ard cele mai multe calorii: 1.

sprinturile de la deal arde grăsime

Step Sprinturile de la deal arde grăsime — Step Aerobic iti lucreaza in special picioarele, si poti arde aprox. Bicicleta stationara sau normala — este un foarte bun exercitiu cardio. In functie de rezistenta si viteza, poti sa arzi de calorii in 30 min.

ARDE GRASIMEA DE PE ABDOMEN - Antrenament Acasa - Abdomen

Inot — este un exercitiu care iti foloseste tot corpul. Poti sa arzi pana la de calorii in 30 min. Are avantajul ca nu uzeaza articulatiile.

sprinturile de la deal arde grăsime

Squash — sprinturile pe distante scurte fac ca squash-ul sa fie un foarte bun antrenament cardio. Catarari interior sau exterior - nu numai ca e un bun exercitiu cardio, dar iti lucreaza tot corpul.

Catararile pot sa arda pana la de calorii in 30 min.

sprinturile de la deal arde grăsime

Cross-Country Ski — un exercitiu excelent pentru tot corpul. Poti arde calorii in 30 min. Alergat - Tot ce ai nevoie este de o pereche buna de adidasi.

Exemplul #1: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru Acasa

Arzi usor de calorii in 30 min. Aparatul Eliptic — unul dintre antrenamentele pe care le poti face oricand. Poti sa arzi de calorii in 30 min.

sprinturile de la deal arde grăsime

Vaslit — un bun exercitiu cardio. In plus, iti lucreaza toata partea superioara a corpului. Poti sa arzi aprox.

sprinturile de la deal arde grăsime

Mers — Mersul alert este o forma lejera de cardio. Mergand, arzi cam de calorii in 30 min.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Sprinturile sau mersul pe munte pot mari numarul de calorii arse. O alta modalitate este protocolul Tabata : alternarea a 20 de sec de activitate intensa inclusiv exercitii ca flotari si genoflexiunicu 10 sec de odihna.

  • Cele mai bune 8 exerciții pentru a arde grăsimi!
  • Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile.

Atat timp cat intensitatea e destul de ridicata, poti sa aplici acest concept oricarui tip de exercitiu: sprinturi pe deal sau pe scari, lovirea unui sac de box, pedalat, sarit coarda, aparat eliptic, etc. Totusi, trei dintre cele mai eficiente exercitii pe care poti sa le folosesti pentru antrenamentul HIIT sunt: 1.

4 Comments

Sarit coarda — unul dintre cele mai simple si mai eficiente exercitii. In doar min, faci un antrenament complet. Saritul corzii este ideal pentru rezistenta cardiovasculara, imbunatatirea flexibilitatii si agilitatii.

Sprinturi — Nu numai ca arzi foarte multe calorii cand sprintezi, dar iti creste metabolismul chiar si la 2 zile dupa antrenament.

Articole asemanatoare

Spinning — Aceste antrenamente de intensitate ridicata, simuleaza o plimbare sprinturile de la deal arde grăsime bicicleta, cu dealuri, vai si viteze variate, toate dictate de instructorul grupului.

Concluzie Nu uita. Cel mai eficient antrenament cardio este cel care iti place si pe care il faci pe termen lung.

  • Cele mai bune exercitii cardio pentru arderea grasimii | Hunk body
  • Mers cu genunchii la piept multe altele Dupa minute de exercitii de incalzire poti incepe prin cateva sprinturi de intensitate scazuta.

Orice sport care te face sa te misti, jucat singur sau in echipa, poate sa iti aduca rezultate. Exercitiile cardio au multe beneficii pe langa arderea grasimilor, cum ar fi reducerea stress-ului, cresterea densitatii oaselor, un somn mai bun, mai multa energie, etc.