Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Pierderea în greutate glicogen fat. Ce este slăbitul din grăsime?

pierderea în greutate glicogen fat pierderea în greutate a grăsimilor sănătoase

Share on Facebook Share on Twitter Glicogenul este principalul mod în care organismul stochează glucoza pentru utilizare ulterioară. Deoarece majoritatea carbohidraților pe care îi consumăm se termină ca glucoză, este important să putem stoca o parte din ea pentru a controla nivelul glucozei din sânge și eco subțire nep a oferi glucoză părților corpului care au nevoie de ea.

Ce este slăbitul din greutate?

Moleculele de glicogen sunt stocarea. Glicogenul la animale, inclusiv la oameni, a fost comparat cu amidonul din plante, deoarece moleculele de amidon sunt principalele depozite de glucoză în plante.

pierderea în greutate glicogen fat slimming spa kuala lumpur

Alertă de confuzie: Glicogenul este uneori confundat cu hormonul glucagon, care este, de asemenea, important în metabolismul carbohidraților și controlul glicemiei. Mai multe despre glicogen Glicogenul este o moleculă mare produsă în ficat și depozitată în principal în ficat și celulele musculare.

pierderea în greutate glicogen fat juliana wright pierdere în greutate

După ce consumăm mai mult carbohidrați decât poate folosi corpul nostru în prezent, glicogenul se face din glucoza rămasă. Mai tarziu, cand nivelul de zahar din sange scade, glicogenul este descompus pentru a elibera mai mult glucoza in sange.

VĂ ARDE GRĂSIME ATUNCI CÂND MAGAZINELE DE GLICOGEN SUNT PLINE? - GRĂSIME CORPORALĂ - 2021

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați epuizează inițial depozitarea glicogenului, deși, într-o anumită măsură, orice dietă cu pierdere în greutate are un efect similar. Deoarece moleculele de glicogen au o cantitate destul de mare de apă de trei până la patru ori greutatea glucozeio anumită "greutate a apei" se pierde la începutul unei diete de pierderea în greutate glicogen fat în greutate și acest lucru este valabil mai ales în cazul unei diete cu conținut scăzut de pierderea în greutate glicogen fat.

Magazinele de glicogen sunt înlocuite parțial, ceea ce înseamnă că o parte din "greutatea apei" se întoarce, de asemenea. Acest lucru are ca rezultat o pierdere temporară a pierderii în greutate dar nu o pierdere de grăsime. Glicogen și exerciții Organismul poate stoca aproximativ de calorii de glucoză ca glicogen.

Aceasta devine o problemă pentru atleții de anduranță de exemplu alergătorii de maraton și cicliștii de lungă distanță care pot arde multe calorii în câteva ore.

Related Content

Când sportivii se epuizează din glicogen, ei se confruntă cu o stare foarte inconfortabilă numită în mod obișnuit "lovirea peretelui", în cazul în care lipsesc energia pentru a continua exercitarea. Două strategii comune pentru a evita acest lucru sunt: Carbo-încărcare : consumând multă carbohidrați înaintea unui eveniment de anduranță.

Această metodă a scăzut în mare parte din favoarea.

Arde de grăsime față de semnele glicogen Corpul tău are capacitatea de a arde atât grăsimi, cât și carbohidrați pentru energie, dar, având în vedere alegerea, corpul tău va alege carbohidrații, deoarece este cea mai rapidă și ușoară cale, și cea care necesită cea mai mică energie imediată. Dar arderea grăsimilor vs. Când încercați să epuizați glicogenul depozitat în ficat, reduceți aportul de carbohidrați și mâncați alimente sănătoase, grase, precum somonul.

Consumând geluri de glucoză și alți carbohidrați ușor de înghițit și digerați în timpul evenimentului. Există oa treia modalitate în care experimentează unii sportivi și antrenori, care urmează să urmeze o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați până când organismul ajunge la o stare numită ceto-adaptare.

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime

În această stare, organismul are capacitatea de a accesa grăsimea stocată pentru energie mult mai ușor și din moment ce corpul poate stoca cantități foarte mari de calorii ca grăsime, glucoza devine mult mai puțin un factor în alimentarea activității. Au fost acum multe rapoarte ale sportivilor care merg pe perioade îndelungate, fără cantități mari de carbohidrați, atunci când sunt adaptate la ceton și există unele cercetări preliminare asupra fenomenului.

S-ar putea dovedi că depozitarea glucozei nu trebuie să fie factorul limitativ care sa crezut odată ca fiind prin ceton-adaptare. Endurance Sport Nutrition.

Champaign, IL: Kinetica umană; Depozitarea glicogenului: iluziile pierderii ușoare în greutate, redobândirea excesivă a greutății și distorsiunile în estimările compoziției corporale, Pierderea în greutate glicogen fat Journal of Clinical Nutrition.

Post intermitent VS Alimentație sănătoasă Care este mai bine?

Vol 56, SS. Arta si stiinta de performanta scazuta a carbohidratilor. Berlin: Dincolo de obezitate LLC; Related Content.

Exercițiu pentru a arde grăsime La fel cum mașina ta arde benzină pentru a merge mai departe, corpul tău necesită energie pentru a-ți menține metabolismul zumzet. Această energie provine în principal din glucoză, care este stocată în organism sub formă de glicogen sau din grăsimi. Deoarece glicogenul este mai ușor pentru corpul tău ca energie, este folosit înainte de grăsime, deci dacă depozitele de glicogen sunt pline, corpul tău nu arde grăsime. Pentru a începe să arzi grăsime, trebuie să-ți diminuezi depozitele de glicogen, astfel încât corpul tău nu are altă opțiune decât să folosești grăsimi stocate pentru energie.