Cele mai bune poziții de somn pentru sănătatea ta - Sănătate -

Cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi

Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate

Concepţie Un somn complet al viitoarei mame este o garanție pentru o sănătate bună pentru viitorul bebeluș. Cu toate acestea, pe lângă calitatea și durata somnului, poziția corpului femeii în pat este importantă. Ce poziții de somn în timpul sarcinii sunt mai fiziologice?? Conţinut: Poziția corectă pentru somn în timpul sarcinii Femeile aflate în poziție sunt sfătuiți să doarmă pe partea stângă sau dreaptă.

Ambele sunt considerate a fi cele mai potrivite poziții de somn în timpul sarcinii. Potrivit obstetricienilor, această poziție a corpului contribuie la evoluția corectă a proceselor fiziologice în uter.

Autor: Clipa Maria Carina Pozitia corecta in timpul somnului este esenţială pentru odihnă. Muşchii, oasele şi ligamentele trebuiesc poziţionate astfel încât să se evite o presiune puternică asupra lor. De câte ori nu ne trezim într-o poziţie inconfortabilă şi apoi simţim că ne dor toate în ziua respectivă? Poziţia sănătoasă în timpul somnului ajută la menţinerea corectă a curburilor coloanei vertebrale.

În plus, medicii observă că poziția din partea stângă este benefică pentru inima femeii însărcinate și pentru copilul însuși. Cu toate acestea, există opinia că viitoarea mamă nu ar trebui să doarmă pe partea dreaptă.

Cât timp poți supraviețui fără să dormi?

Potrivit medicilor, dormitul în această poziție perturbă fluxul de sânge din pelvis, ceea ce face dificilă alimentarea bebelușului în uter.

Cu toate acestea, dormitul constant într-o poziție - pe partea stângă - este incomod. Prin urmare, pentru a nu vă întinde pentru tot, pe timp de noapte se recomandă schimbarea poziției din partea stângă în dreapta și invers. Există momente în care bebelușul din burta mamei nu este localizat de-a lungul, ca de obicei, ci peste.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi cum la sănătoși pierde în greutate rapid

În această situație, medicii sfătuiesc să doarmă pe partea laterală a capului copilului. Dacă ecografia arată că bebelușul este localizat cu bazinul în jos, se recomandă, de asemenea, ca femeia să își schimbe adesea poziția în timpul somnului.

Poziții sănătoase pentru somn

Ce poziție să dormi în câteva săptămâni înainte de a naște În perioadele ulterioare, puteți dormi într-o poziție înclinată, mai ales dacă este dificil să faceți acest lucru în poziție orizontală. O burtă mare poate face somnul pe timp de noapte incomod pentru o femeie însărcinată. Prin urmare, alternativa în acest caz este să dormiți într-un fotoliu sau pe un pat cu perne așezate sub spate. Datorită acestei poziții, presiunea asupra organelor interne este redusă, ceea ce permite viitoarei mame să adoarmă mai repede.

Înainte de a merge la culcare într-o poziție înclinată, puteți așeza o altă pernă sub genunchi dacă urmează să dormiți pe pat. Dacă trebuie să dormiți pe un scaun, este mai bine să vă întindeți picioarele pe o suprafață stabilă, de exemplu, pe un scaun sau pe un otoman. Deci, picioarele tale nu se vor amorți în timpul somnului. Pozițiile de dormit în timpul sarcinii: sfaturi utile Dacă aveți probleme cu somnul din cauza unei posturi incomode, urmați aceste sfaturi.

Culcă-te puțin pe spate. În poziția laterală, înclinați-vă ușor pe spate. Acest lucru va scuti presiunea pe părțile laterale ale corpului în timp ce dormi.

În același timp, pentru o poziție confortabilă, așezați o pernă sau o pătură mototolită sub spate. Alege salteaua potrivita. Femeile gravide ar trebui să doarmă pe o saltea moale sau fermă. Deci, te întinzi mai puțin. Așezați o pernă între genunchi. Ameliorează partea inferioară a spatelui în timpul somnului.

Sleep: Care sunt cele mai bune poziții de dormit?

Dormi într-o minge. A dormi în această poziție este foarte relaxant. Vă avertizăm că o astfel de poziție de somn în timpul sarcinii este confortabilă numai în primul trimestru. Mai târziu, dormitul în această poziție va fi inconfortabil. Ce poziții de dormit sunt contraindicate femeilor însărcinate? Femeile aflate în poziție nu au voie să doarmă pe burtă după a a săptămână.

Cât timp poți supraviețui fără să dormi?

În acest caz, o presiune excesivă asupra abdomenului va afecta copilul. Până la a a săptămână, puteți dormi pe stomac, deoarece în fazele incipiente fătul este încă mic și protejat de mușchii uterului. Dacă continuați să dormiți pe stomac în al doilea trimestru, presiunea asupra fătului cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi perturba alimentarea cu sânge a placentei.

Și acest lucru va duce la înfometarea oxigenului și la posibile defecte de dezvoltare ale bebelușului. Poziția opusă - culcat pe spate este permis doar până în a a săptămână.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi nu a scăzut în greutate pe perioadă

Dormitul pe spate mai târziu în viață poate reduce sau crește tensiunea arterială a mamei. Dacă se așteaptă gemeni sau triplete, nu este recomandat să dormiți pe spate sau pe stomac după 12 săptămâni. Ambele poziții de dormit în timpul sarcinii, în aceste cazuri, dăunează atât mamei, cât și bebelușilor. De asemenea, nu dormi pe spate dacă capul bebelușului este foarte scăzut, mai ales în al treilea trimestru.

Cum să îmbunătățiți somnul în timpul sarcinii Durata somnului în timpul sarcinii trebuie să fie de cel puțin 8 ore. Și mai bine - toate cele 10 ore pe zi. În plus, femeilor aflate în concediu de maternitate li se recomandă să doarmă în timpul zilei.

Un astfel de regim de odihnă vă permite să vă simțiți bine, ceea ce înseamnă că este mai bine să îndurați sarcina. În primul rând, ar trebui să evitați situațiile stresante. La urma urmei, grijile legate de și fără nu numai că strică nervii mamei, dar pot, de asemenea, să perturbe dezvoltarea copilului în uter.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi supresor de apetit al apetitului de top nominal

În plus, femeile aflate în poziție trebuie să reducă la minimum activitatea fizică intensă. În caz contrar, vor avea un efect negativ asupra sănătății copilului. Înainte de a merge la culcare, femeile însărcinate pot face baie sau duș pentru a le ajuta să se relaxeze mai repede.

Până în a a săptămână pentru relaxare, îi poți cere soțului să facă un masaj ușor. În al doilea și al treilea trimestru, se recomandă înlocuirea masajului obișnuit cu un masaj pentru picioare sau mâini. În prima jumătate a sarcinii, puteți face dragoste înainte de culcare.

În etapele ulterioare, sexul este permis, dar acestea trebuie tratate cu atenție dacă nu există pierdere în greutate farting de la medic.

Cu 2 ore înainte de culcare, ar trebui să vă reduceți treptat activitatea. Până seara, nu discutați subiecte violente, nu jurați cu cei dragi, nu urmăriți filme emoționale și petreceți mai puțin timp pe rețelele de socializare. Dacă dormi ziua și nu adormi bine noaptea, sări peste somnul de după-amiază. În primul trimestru, exercițiile ușoare pot fi permise pentru un somn bun. De exemplu, faceți aerobic cu apă cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi gimnastică pentru femeile însărcinate.

Ca alternativă, mergeți doar ore înainte de culcare. Înainte de a merge la culcare, nu este nevoie să mâncați în exces și să vă culcați flămând.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi îmbrăcăminte de slăbire după cum se vede la televizor

Stomacul plin sau gol nu favorizează un somn adecvat. Este mai bine să nu beți multe lichide noaptea. În timpul sarcinii, vezica urinară este comprimată, ceea ce face ca femeia să frecventeze toaleta în timpul zilei.

Alimente cu indice glicemic ridicat Mancare la conserva Alcool În afară de rearanjarea unică a obiceiurilor alimentare, trebuie să vă îmbunătățiți stilul de viață. Puteți elimina nocivitatea din alimente, dar nocivitatea din voi este chiar mai dificil de îndepărtat. Scrieți-vă obiectivele pe note lipicioase și postați citate motivaționale în fiecare colț al casei. Dormi bine, temeinic și suficient, nu-ți verifica telefonul imediat ce te ridici, fă ceea ce îți place și acordă-ți timp.

Dacă sfaturile de mai sus nu vă ajută, consultați-vă medicul. Specialistul va prescrie sedative pentru ameliorarea insomniei. Cum să vă pregătiți pentru culcare în timpul sarcinii Pentru a nu vă simți somnoros dimineața, pregătiți-vă corect pentru culcare. Pentru a face acest lucru, urmați aceste sfaturi. Aerisiți-vă dormitorul înainte de culcare. Cu 15 minute înainte de culcare, deschide fereastra și lasă-o acolo până te culci.

Vara, fereastra poate fi deschisă toată noaptea.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate chlamydia

Aerul proaspăt și rece care suflă din stradă vă va ajuta să adormiți mai repede. Nu purtați pijamale strânse înainte de culcare. În timpul sarcinii, cel mai bine este să dormi în lenjeria ta intimă sau deloc haine. Dacă este frig, acoperiți-vă cu o plapumă caldă și puneți șosete.

  • Dar pe de altă parte
  • Citiți și: Bolile grave la care ne expunem dacă nu dormim suficient Ce se întâmplă după 24 de ore de nesomn Se întâmplă frecvent ca oamenii să stea 24 de ore fără să doarmă.
  • Avertizări Există multe trucuri periculoase și ineficiente pentru a scăpa de grăsimea din burtă.
  • Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate - Artrită
  • Pierderea de grăsime pe stomac | Sfaturi | June
  • Cele mai bune 15 yoga asanas pentru a reduce grăsimea din burtă - Modă -
  • Nicio pierdere în greutate, dar arată mai subțire Cum am slabit 10 kg intr-o luna.
  • Cele mai bune poziții de somn pentru sănătatea ta - Sănătate -

Pe vreme caldă, dormiți sub o pătură ușoară, de exemplu, din holofibră. Nu beți ceai sau cafea seara. Aceste băuturi conțin cofeină, care stimulează sistemul nervos și previne somnul.

Poziții sănătoase pentru somn

Urmați pașii pentru a vă pregăti pentru somn. De exemplu, spălați-vă pe dinți, faceți un duș, citiți o carte. Creierul percepe aceste activități ca pe un stimul pentru somn și reglează corpul pentru a se odihni.

Intinde-te imediat de partea ta. Pozițiile confortabile de somn în timpul sarcinii vă pot ajuta să adormiți. Perne de somn în timpul sarcinii Perne speciale de maternitate facilitează somnul viitoarei mame.

Pernele trebuie să corespundă trăsăturilor anatomice ale femeii, ceea ce înseamnă că sunt selectate ca formă și dimensiune. Pernele sunt așezate sub spate, picioare, gât sau toate împreună.

cea mai bună poziție de dormit pentru pierderea de grăsimi pierde greutatea rapidă în kuweit

Pentru femeile gravide, produsele sunt produse cu următoarele forme. Pernă în formă de U - cea mai convenabilă pentru femeile însărcinate, deoarece o parte susține spatele, iar cealaltă poate fi îmbrățișată și aruncată peste ea.