Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate. Sfaturi pentru pierderea în greutate într-o săptămână. Greutatea corporala si numarul de calorii

cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate

BMR indică energia cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate organismului pentru îndeplinirea metabolismului sau a funcțiilor de bază, de menținere a vieții, inclusiv circulația, respirația, procesarea nutrienților, producția de celule, sinteza proteinelor, transportul de ioni etc.

Un număr de factori precum sexul, vârsta, compoziția corpului, iar factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ.

cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate

Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul. Compoziția corporală este raportul dintre grăsimea și masa slabă a corpului. Masa slabă include oasele, mușchii și organele.

cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate

Ce este TDEE TDEE cheltuieli totale zilnice de energie este numărul de calorii necesare organismului pentru metabolismul de bază și activitățile fizice. TDEE este unul dintre principalii parametri care poate fi utilizat fie pentru creșterea în greutate, fie pentru pierderea în greutate.

cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate

Odată calculat BMR, obiectivul și efortul pot fi determinate urmând liniile de breaslă de mai jos. Obiectiv : 1 la 1, 3 pentru creșterea în greutate 0 pentru întreținere 8 până la 1, 0 pentru pierderea în greutate Efort : 2 pentru persoanele sedentare cu locuri de muncă la birou și fără sport; 4 pentru persoanele care practică sport ușor de 1 până la 3 ori pe săptămână; 5 sau persoane cu exerciții fizice moderate de 2 până la 4 ori pe săptămână sau locuri de muncă care implică activitate fizică; cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate pentru persoanele care practică sport de 4 ori pe săptămână sau un loc de muncă cu o cantitate considerabilă de activitate fizică; 8 pentru persoanele active care practică sport și au un loc de muncă cu o cantitate considerabilă de activitate fizică.

Ambele sunt importante în determinarea unei diete sănătoase.

cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate

Diferența dintre BMR și TDEE Definiție BMR se referă la rata metabolismului care apare atunci când un individ este în repaus într-un mediu cald și se află în stare postabsorbtivă și nu a mâncat timp de cel puțin 12 ore, în timp ce TDEE se referă la numărul de calorii arse pe 24 de ore. Semnificaţie În timp ce BMR este cantitatea de energie necesară metabolismului de bază al organismului, TDEE este cantitatea de energie necesară atât de metabolismul de bază, cât și de activitățile fizice.

cel mai bun tdee pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, aportul de calorii ar trebui să fie mai mare decât TDEE pentru creșterea în greutate, în timp ce aportul de calorii ar trebui să fie mai mic decât TDEE pentru pierderea în greutate.

Concluzie BMR este numărul de calorii cerut de metabolismul de bază al organismului în repaus, în timp ce TDEE este energia totală necesară organismului atunci când este luat în considerare exercițiul fizic.

TDEE este important în creșterea în greutate sau în pierderea în greutate.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Referinţă: 1.