Scădere în greutate la scară 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Urmăriți progresul pierdut în greutate

Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office pierdere în greutate musculară față de grăsime Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile? Câștigând în medie mai mult de un kilogram săptămânal? Oricât de tentant ar putea fi să crezi că faci câștiguri urmăriți progresul pierderii de grăsime, este foarte probabil ca o parte din acea creștere în greutate să se datoreze grăsimii.

Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic.

Cum să pierzi în greutate 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate Cum să pierzi 15 lire sterline Strategii de scadere in greutate fara infometare Crearea unei strategii sănătoase Scădere în greutate cum să vă măsurați Ati petrecut cateva saptamani de exercitii fizice si vegheaza-ti dieta, doar pentru a veghea scara la acelasi numar zi dupa zi? Related Content Cu toții avem și există un motiv foarte bun pentru aceasta: Scara nu spune întreaga poveste.

În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să urmăriți progresul pierdut în greutate observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată.

Scădere în greutate la scară, O "scară internă" ar putea reglementa scăderea în greutate la om

Antrenorii diferiți vă vor măsura în moduri diferite, așa că lipiți cu aceeași persoană de fiecare dată și asigurați-vă că persoana este foarte experimentată în măsurarea grăsimii corporale. Dacă utilizați o scală de impedanță bioelectrică, asigurați-vă că măsurați în aceleași condiții de fiecare dată.

suplimente slabire secom

Hidratarea, aportul alimentar și temperatura pielii pot afecta măsurătorile în grăsimile corporale. Țineți evidența numerelor urmăriți progresul pierdut în greutate jurnal sau într-un calendar.

pierderea grasă nesaturată

Calea potrivită pentru utilizarea scalei Așa cum am menționat, scalele nu vă dau întotdeauna întreaga poveste despre corpul dvs. Din acest motiv, cântarele atunci când sunt utilizate singure nu sunt cel mai bun mod de a urmări ceea ce se întâmplă cu adevărat în interiorul corpului.

Un alt motiv pentru a ne dezavantaja scala este natura emoțională a cântăririi noastre înșine. Trecerea pe o scară nu ne dă doar un număr, ea poate determina modul în care ne simțim despre noi înșine și afectează imaginea corpului.

pierde grăsime din partea inferioară a spatelui

Problema cu scara de greutate corporala este ca ele masoara totul - grasime, muschi, oase, organe si chiar si acea gura de apa sau musca de mancare pe care ati avut-o. Scala nu vă poate spune ce ați pierdut sau câștigat, care este o informație importantă dacă încercați să pierdeți greutatea De ce variaza greutatea ta Creșterea în greutate în apă. Dacă sunteți deshidratat sau ați mâncat prea multă sare, corpul dvs.

  1. După o zi sau două, doriți slăbește rupt verificați dacă totul este în regulă.
  2. Scădere în greutate la scară 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate
  3. Foaie Excel de pierdere în greutate
  4. Indicele de masa corporala Scădere în greutate la scară, O "scară internă" ar putea reglementa scăderea în greutate la om Este scara mincinoasă pentru tine?
  5. Pagina principala Foaie excel de pierdere în greutate.
  6. Dieta 333 pentru slabit

În mod similar, multe femei rețin apă în timpul ciclurilor menstruale, ceea ce reprezintă un alt lucru care poate face schimbarea numărului. Cresterea in greutate alimentara. Cântărirea după o masă nu este cea mai bună idee pur și simplu pentru că alimentele adaugă greutate. Când îl mănânci, corpul tău va adăuga și greutatea. Nu înseamnă că ați câștigat greutate, înseamnă pur și simplu că ați adăugat ceva în corpul dvs. Creșterea musculară.

Cum să-ți urmărești progresul pierderii în greutate

Muschiul este mai dens decât grăsimea și necesită mai puțin spațiu, astfel încât adăugarea de mușchi ar putea mări greutatea scării dvs. Asta nu înseamnă că scara este inutilă. De fapt, este o unealtă minunată atunci când o combinați cu procentul de grăsime corporală.

bare pentru pierderea de grăsime

Cunoașterea ambelor numere vă va spune dacă pierdeți greutatea potrivită Pur și simplu înmulțiți greutatea dvs. Încercați aceste trucuri pentru a vă cântări o experiență utilă și mai pozitivă: Se cântărește primul lucru dimineața înainte de a mânca sau bea ceva. Se cântărește o dată pe lună, în loc de zi cu zi sau săptămânal, pentru a oferi corpului tău timp să răspundă la programul tău de scădere în greutate.

Scala nu va reflecta schimbările mici care se produc în compoziția corpului. Amintiți-vă, scala cântărește totul.

țigările mă vor face să pierd în greutate

Doar pentru că greutatea scării dvs. Utilizați greutatea scării împreună cu procentul de grăsime corporală pentru o vizualizare mai precisă a progresului dumneavoastră În cazul porțiuni mici pierd în greutate care scara vă scanteie și testarea grăsimii corporale nu este o opțiune, următoarea dvs.

10 moduri de a măsura progresul pierderii în greutate fără o scală

Luați măsurătorile Aceasta este o opțiune excelentă pentru urmărirea progreselor, deoarece nu necesită niciun echipament fantezie și oricine o poate face. Efectuarea măsurătorilor în anumite zone vă poate oferi o idee despre locul în care pierdeți grăsimea, ceea ce este important deoarece toți pierdem grăsimi în diferite zone și într-o ordine diferită. Efectuarea măsurătorilor vă poate ajuta să vă liniștiți că lucrurile se întâmplă - chiar dacă nu pierdeți grăsime exact acolo unde vreți.

Destinat adulților peste 17 ani 3. Băuturi Datox pentru slăbit Este dovedit sistematic pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea și starea de fitness cu o formă perfectă a corpului.

Începeți prin a purta haine strânse sau fără îmbrăcăminte și faceți o notă despre ceea ce purtați, astfel încât să știți să purtați aceleași haine la următoarea măsură. Iată cum se face: Bust : măsurați în urmăriți progresul pierdut în greutate pieptului de la linia mamelonului, dar nu trageți prea bine banda. Piept : măsurați sub bustul tău. Talie : Măsurați o jumătate de centimetrie deasupra butonului buric sau la cea mai mică parte a taliei.

Șolduri : Plasați banda în jurul celei mai mari părți a șoldurilor.

Foaie excel de pierdere în greutate. Urmărirea pierderii în greutate

Coapsă : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărei coapse. Viței : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui vițel. Brațul superior : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui braț deasupra cotului.

usc arzatoare de grăsime

Antebrațul : măsurați în jurul celei mai mari părți a brațului sub cot. Puteți utiliza această diagramă de progres pentru a înregistra măsurătorile.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Luați-le din nou o dată pe săptămână sau o dată pe lună pentru a vedea dacă pierdeți centimetri. Folosiți-vă hainele Poate părea evident, dar nu trece cu vederea unul dintre cele mai simple moduri de a urmări progresul - cum se potrivesc hainele dvs.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Poate doriți să faceți o fotografie cu dvs. În fiecare lună, luați o nouă fotografie De asemenea, puteți folosi hainele pentru a urmări progresul.

Scădere în greutate cum să vă măsurați

Alegeți o pereche de pantaloni care sunt puțin strânse și încercați-le la fiecare 4 săptămâni pentru a vedea cum se potrivesc. Faceți o notă despre locul în care se simt pierduți, unde se simt strânși și cum vă simțiți purtați.

Oricare ar fi scara? Pantalonii tăi nu vor minți niciodată. Indiferent de metoda pe care o alegeți pentru a urmări progresul dvs.