5 pozitii de yoga care stimuleaza metabolismul sa arda mai multe grasimi - Andreea Raicu

Cele mai bune poziții de ardere a grăsimilor

Conținutul

    Saltea pentru exercitii poti achizitiona din magazinele Zuga.

    simularea oglinzii de pierdere în greutate

    Exprirati incet coborand trunchiul in pozitia initiala. Se repeta exercitiul de 5 ori. Acest exercitiu nu este indicat daca aveti afectiuni ale coloanei care nu permit arcuirea. Prin efectuarea completa a acestui exercitiu, adica prin balansarea inainte si inapoi a corpului, se realizeaza un masaj complet al abdomenului.

    ceea ce este mai slăbit negru sau alb

    Arcuirea tonifica de asemenea coloana vertebrala si creste atat mobilitatea acesteia, cat si a bazinului. Cum se efectueaza Dhanurasana: Va culcati pe burta, cu picioarele apropiate si intinse, iar bratele sunt pe langa corp; Arcuiti coloana, indoiti genunchii si incordati grupe de muschi astfel incat sa va prindeti gleznele cu palmele; Inhalati, ridicati privirea spre tavan si incercati sa ridicati genunchii din podea; Respirati lent si mentineti aceasta pozitie pentru tăierea pierderii de grăsime 30 secunde; Se repeta exercitiul de 5 ori cu pauza de 15 secunde intre runde.

    viața pierderii în greutate pi

    Pozitii Yoga pentru a slabi in talie: Naukasana Un exercitiu numit si barca, ideal pentru a tonifia musculatura abdominala si cea anterioara a copaselor si pentru a arde grasimile. Exercitiul tine in tensiune si bratele, dar si gatul, ameliorand in timp durerile de ceafa sau contracturile la acest nivel.

    cât de mult pierde grăsime pe săptămână

    Cum se efectueaza Naukasana: Va intindeti pe spate cu picioarele apropiate si brate pe langa corp, cu palma in jos; Inspirati si ridicati lent picioarele, mentinand genunghii si gleznele apropiate si intinzand varfurile. Ridicati cat mai sus picioarele, apoi expirati; Inspirati si ridicati lent trunchiul, ducand palmele catre degetele picioarelor.

    dream pierdere în greutate corporală